söndag, november 13, 2011

Ingen vanlig söndag

Idag är det den 13 november, och söndag, men inte vilken söndag som helst! Först hade vi sovmorgon till nästan 8! Det är Fars Dag och en sak till: Johan fyller år =) Men det blir ett lugnt firande här hemma. Vi ska lämna barn och hund hos farmor och farfar sedan åka till mässan Mitt Kök i Älvsjö, efter det tillbaka till farmor och farfar för lite mat och fika (?) Ja det brukar ju bli lite fika =)

Frukosten här hemma blev minibaguetter gräddade i ugnen (färdiga från Willys). De är supergoda och superbilliga, fyllda med vetemjöl och luft. Återkommer med bilder och annat senare, men vet ni vad?

Ikväll klockan 18 avslutas tävlingen i samarbete med Miss Dee. De bidrag som mot förmodan kommer in efter 18.00 räknas ej samt bidrag som ej anger motivering räknas ej. För att komma till tävlingen tryck HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin